Reklama w czasopiśmie

typ reklamy wymiar / opis
Temat numeru 204 x 290 mm (+ 4 mm spad)
I okładka (dwie strony rozkładówkowe przy I okładce) 408 x 290 mm (+4 mm spad)
II okładka 204 x 290 mm (+ 4 mm spad)
III okładka 204 x 290 mm (+ 4 mm spad)
IV okładka 204 x 290 mm (+ 4 mm spad)
1 strona 204 x 290 mm (+ 4 mm spad)
2/3 strony
1/2 strony poziom: 175 x 122 mm
pion: 85 x 250 mm
1/3 strony poziom: 175 x 80 mm
pion: 55 x 250 mm
1/4 strony 85 x 122 mm
PAKIET VET (1 prawa strona + 1/3 pion, lewa przy artykule – opis leku) 271 x 290 mm
1/6 strony - ogłoszenie drobne 55 x 122 mm
1/8 strony - ogłoszenie drobne 85 x 58 mm
Banner 175 x 30 mm
Vet Apteka (1/3 strony) 55 x 250 mm
Vet News (do 1150 znaków)
Pakiet VET 1 strona kolor + 1 strona artykułu promocyjnego
Pakiet VIP 1 4 sąsiadujące strony, papier o podwyższonej gramaturze
Pakiet VIP 2 2 strony kolor, awers i rewers, papier o podwyższonej gramaturze, z wypustką z logo firmy
Pakiet VIP 3 rozkładówka, 2 strony kolor, wewnątrz numeru, z opaską otwierającą numer na Waszej reklamie
Banderola opaska okalajaca gazetę, z logo Twojej firmy
Pakiet VIP 4
(1 strona o podwyższonej gramaturze wraz z wypustką o formacie 1/3 strony)
PAKIET VIP 5 (1 strona kolor, wewnątrz numeru z opaską otwierającą numer na Państwa reklamie)

Pakiet DUO 2 strony kolor rozkładówkowe
Pakiet PLUS 1 prawa strona kolor + 1/3 lewa, opis leku przy artykule
Pakiet TRIO (powtórzenie 3 zdjęć produktu w różnych miejscach wewnątrz wydania)
Banderola (opaska okalająca gazetę, z logo Państwa firmy)
Artykuł promocyjny 1 strona kolor (3-4 tys. znaków oraz 3-4 zdjęcia)
Insert od sztuki, w zależności od wielkości i gramatury; cena insertów specjalnych jak np. wklejka próbki, negocjowana jest indywidualnie

Warunki techniczne dla reklam

Uwaga! Minimalna odległość tekstów i znaków graficznych od linii cięcia (margines) powinna wynosić 10 mm (dotyczy reklam całostronicowych).

Przykład:
Dla czasopisma o wymiarach 204 x 290 mm + mm 4 spadu reklama powinna mieć wymiar 212 x 298 mm. Obszar, w którym powinny być zawarte teksty oraz znaki graficzne, wynosi 184 x 270 mm lub 179 x 270 mm.

Formaty plików
Studio Graficzne pracuje z komputerami klasy PC. Gotowe reklamy przyjmowane są w postaci cyfrowej, wykonane za pomocą programów InDesign, Illustrator, Photoshop, CorelDraw (do wersji 12 włącznie) lub innych, zapisane w formatach: indd, eps, ai, pdf (w wersji 1.4), tif, jpg, psd, cdr, ps (kompozytowy).

Uwagi
  • Elementy bitmapowe (np. zdjęcia) muszą mieć minimalną rozdzielczość 300 dpi przy rzeczywistym rozmiarze i być w trybie CMYK.
  • Wszystkie kolory użyte w pracy powinny być definiowane w standardzie CMYK (nie RGB, Lab, Pantone lub innych). Uwaga! Wydawnictwo nie ponosi odpowiedzialności za zgodność kolorów logo niepodanych w standardzie CMYK.
  • W plikach .pdf powinny znajdować się tylko i wyłącznie obiekty w trybie CMYK.
  • Konieczne jest przesłanie na adres wydawnictwa wydruku próbnego – proofa analogowego bądź cyfrowego. Tylko poprawnie wykonany proof umożliwia poprawny kolorystycznie druk. Istnieje możliwość wykonania proofa w Studiu Graficznym Wydawnictwa Elamed – w takim przypadku do faktury doliczona zostanie kwota w wysokości 50 zł (proof cyfrowy) lub 100 zł (proof analogowy). Reklamodawca może zrezygnować z druku materiałów z próbą kolorystyczną (proof), jednakże wiąże się to z możliwością drobnych przekłamań kolorów, za które Wydawnictwo Elamed nie bierze odpowiedzialności. W takim przypadku możliwe jest dołączenie zwykłego wydruku lub dla prac przysłanych w plikach indd, eps, ai, psd, cdr, PDF, pliku JPG o niskiej rozdzielczości, w trybie RGB, jako wzorca reklamy.
  • Wszystkie teksty w pracy powinny być zamienione na krzywe bądź w pliku powinny być osadzone użyte czcionki. W przeciwnym razie Studio Graficzne Wydawnictwa Elamed nie jest w stanie zagwarantować zgodności użytych krojów z wydrukowanymi.
  • Cienkie linie i teksty pisane czcionką poniżej 8 punktów powinny być wykonane w jednym lub dwóch kolorach triadowych (CMYK) w pełnym nasyceniu, np. 100K.

Materiały do przygotowania reklamy przez studio graficzne „Wydawnictwa Elamed”
  • Tekst – pliki Worda (z rozszerzeniem .doc) oraz pliki tekstowe (z rozszerzeniem .txt) przesłane e-mailem lub na dyskietce. Strona w czasopiśmie mieści około 4600 znaków bez spacji (łącznie z tytułem). Jeżeli na stronie przewidziane są także elementy graficzne (zdjęcia, rysunki, tabele), tekst musi zawierać odpowiednio mniej znaków.
  • Zdjęcia – o rozdzielczości min. 300 dpi, ostre. Format pliku: jpg, tif, psd, gif (w trybie CMYK)
  • Materiały drukowane do skanowania – foldery, ulotki itp. - ostre, odpowiednio doświetlone, niezniszczone, niepopisane.
  • Logo – wydrukowane na folderze, papierze firmowym, teczce lub w formacie tif, eps, jpg, pdf (tryb CMYK), o rozdzielczości min. 300 dpi przy rzeczywistych rozmiarach.

Studio Graficzne opracowuje projekt reklamy, który jest zatwierdzany przez reklamodawcę. Projekt może być przesłany do akceptacji faksem, pocztą elektroniczną (jpg lub pdf).
Projekt reklamy przygotowany przez studio graficzne jest własnością Wydawnictwa Elamed nie może być powielany bez jego zgody. Możliwe jest wykupienie praw autorskich do projektu w celu wykorzystania go w innych publikacjach.

Punkty edukacyjne

Index Copernicus MNISW Program edukacji

Co nowego w branży

zobacz więcej » Sklep on-line

Reklama

Zawartość

O nas

Moje konto

Polecamy

Reklama

Copyright © 2024 by ELAMED. Weterynaria w praktyce wydanie online. Wszystkie prawa zastrzeżone.